Fredagen den 13!

Helooo! Nu har det gått många dagar sedan vi hördes sist! :P Idag är det söndag. Men det har ju varit både fredag och lördag emellan! ;)

Fredagen började iaf med tidig uppgång då mina vänner som sov över skulle upp och skriva tenta. Jag gjorde scrambled eggs och bacon till dem. Vilken värdinna! ;)
Sedan slappade jag och städade undan lite innan Clara kom och hämtade mig. Då skulle vi åka och träna med hockeygymnasiet, efter det bowlade vi med Tove och Carro, också två tjejer från laget. :)
Sen var vi tvungna att åka men när vi skulle åka blev det inte så bråttom längre så då åkte vi hem till Clara, åt lunch, kikade på grannarna (haha), sen vare nästan en powernap i varsin soffa och sen vare dags för träning med laget. Efter det förberedde jag med mat inför lördagens tur till Dalarna sen Däckade jag i soffan. Så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0