Aktiv tisdag

Japp, tog bussen till centrum imorse (promenad till och från busstationen. Innan blev det en hundpromenix. Sen raka spåret till föreningen för att diskutera några saker med föreningsvoluntärerna eller vad de är.... :P bl.a. Att mina proppar till köket går stup i kvarten. Jag kan verkligen inte hitta dem, super irriterande. Haha! Jätterolig va? Nä okejdå.
Sen ett problem jag har är fimpar och aska på balkongen, ajabaja. Plus trädet som står mitt framför balkongen, vad som kan göras åt det. Ingenting för det är så ungt och friskt tydligen... Haha.

Sen blev det ju springrundan. 5km på 36 minuter, då blev det lukt, kiss och bajs-pauser påvägen.. Haha. Det kändes trots min träningsvärk väldigt bra! Luften är helt perfekt, lagom varmt! :) sen på kvällen efter en supergod middag (lövbiffsgryta med potatis) så var det dags för kvällspromenaden som blev av tillsammans med Clara. Vi gick typ 3 km. Helt ok promenad.


Nu äre sovdags! Imorgon är det skola igen. :)
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

So much fresh air and exercise! Good for you.

Hopefully you will escape this bad flu that is going all over. You need to stay healthy so you can study.

Shame on people who smoke and have ash on your balcony. Take for granted they will help you with that. Cut the tree might be a tough one but maybe a few branches.

Tried to call you a couple of times today but no answer. Between 9 and 10pm. Will try again tomorrow.



Take care of yourself,

grannies

2012-03-07 @ 01:52:27
Postat av: Em

Då var jag ute med hunden! Idag är jag hemma då tror jag! :)

2012-03-07 @ 07:31:58
Postat av: Sandra frisk

Haha din komentar på mitt inlägg om Alex!! Kommer du ihåg när jag stoppade fingrarna i brödrosten..??? helt stört! Borde dött, så

Jävla klumpigt! Men tänkte ju inte :)



Säg till direkt när du är i Väsby :)

2012-03-08 @ 06:25:29
URL: http://sandrafrisk.wordpress.com
Postat av: Anonym

Svar: jag hoppas jag kan... Kanske morgon promenad på söndagen? Ska ha match på Åland hela lördagen och kl två ska vi på konsert :) så isåfall runt 11 kanske på söndagen :)

2012-03-08 @ 15:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0