Fixarsöndag

Idag kom mamma och pappa hit för att fixa ihop mitt bord och avsluta det de börjat med för några veckor sen. Ganska många veckor sen. Modem och telefon har fått sin egen plats istället för att vara instängt under/i skostället ute i hallen! Det blev väl bra? :)

Juste min dekor hade kommit också så den satte mamma upp åt mig, sen gjorde jag fuskramar av papper för att få lite perspektiv på hur det kan komma att se ut. Fint va? :)

Innan de kom hann jag baka en supergod sockerkaka som tack för hjälpen, pappa måste iaf älskat den då han åt upp minst halva själv! Haha.
Annars har jag bara kört ett styrketräningspass på vardagsrumsmattan och pluggat litegrann, nu ska jag göra middag. Är inte så hungrig men jag vet att jag kommer bli! Så nu äre dags att sätta fart för ikväll är det big brotherfinal! :) har redan pyjamasen på, så nu är det söndagsmys på hög nivå!


Godnatt! Eller ja nästan iaf. Skulle kunna sova nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Looks great with your table put together again.

How nice of your parents to come over to fix it.

Daddy and Patrik watching icehockey, I assume. And your mommie is addicted to her Iphone, right?

Mats got most of your cake, he probably needed to get out jogging with you after that. You are great to get out running so often and your time around the trail is very impressing! Seriously.

The text on the wall looks nice BUT what bothers me is that it's misspelled. It should be things are - or, thing is. (Yes, I am the spell check master.)

Have a great week

from grannies

PS

Wait to hear from you when the box of shoes arrives.

2012-03-18 @ 22:54:14
Postat av: Anonym

Hahahahaha! Ja vi diskuterade det och kom fram till det vi också. Men det låter bättre och alla förstår! :) nu sitter den där. Ska bli kul att se med alla tavlor på plats också! :)

Haha du har så rätt på dina gissningar om vad de gör! ;) och ja pappa borde sprungit en bit med mig men han hade ju inga skor med sig. Jag sprang inte idag jag heller. Tränade mage och rygg istället. Ska ut och springa imorgon! :)

Kramkram!

2012-03-19 @ 00:13:54
Postat av: Josephine

Åh va fint med texten och bilderna! Kommer sno den idén, hehe.

2012-03-19 @ 18:44:30
URL: http://josd.blogg.se/
Postat av: Tilda du vet

Åh, va fint de blev! Riktigt smart idé ju :D

2012-03-19 @ 22:01:30
URL: http://upinthestar.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie

Haha jossan! Gör det du!! :) se till att, om du skriver texten själv att du får det gramatiskt korrekt. Haha. För sent att ändra nu, men personligt blir det ju iaf! :)

Tack tjejer! :)

2012-03-19 @ 23:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0