Härlig lördag

Hej och hallå! :)
Nu är lördagen snart slut, vi tog en lång sovmorgon gick upp och gjorde en brakfrukost bestående av en smoothie, scrambled eggs, knäckemacka med ost och gurka och kiwi. Hur gott som helst!!!

Sen tog vi oss iväg till Ikea, mest för att komma ut lite. Köpte ramar som jag ska ha till mitt lilla projekt. :) min dekor har kommit så mamma ska ha med den imorgon, spännande!!

Väl hemma igen var det hockey på tv, tittade en period men sen stack jag ut på en löprunda igen. Hittade ett springspår i området bredvid mitt, dit var det ca 1,3 och spåret var 2,5 km. Så idag blev det hela 6,1 km. Väldigt skönt, slog personbästa på 5 km igen! Underbart! Snart är jag nere på mitt mål 28 minuter.

Sen vare dags för middag, idag stod tacos på menyn. Det var så gott!! Gjorde en himmelsk guacamole, den får ni se på min matblogg om ni är intresserade! :)

Nu ska vi fortsätta titta på en film! <3 hejsvejz
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0