Jobb-måndag

Hej och hallååå! :)
Nu var det länge sedan igen. Igår var det jobb, måndag. Det kändes som en gammal hederlig jobbdag, var inne på Rosengården hela dagen. Det var superskönt att slippa åka runt i bilen, men samtidigt jobbigt eftersom jag inte riktigt känner tanterna och farbröderna där inne. Det tar lite extra tid allting och sen blir det så "omständigt" för en del.. :p Men de skulle bara veta hur det är för mig.
Klantig som jag är så skulle jag egentligen jobbat idag, tisdag. Enligt min chef i alla fall, jag hade tydligen sagt fel datum. Men som tur var så var det någon som var hemma och vabbade så jag kom alldeles perfekt ändå. Förutom att jag inte kunde jobba idag dock. Men min chef som var så snäll sa att det skulle lösa sig, så då kunde jag sluta bekymra mig över det! :P Skönt!
På jobbet hann vi med 4 städningar, jag var bara inplanerad på 2. Herregud säger jag bara, något svettig man var efter ett tag eftersom det var eller skulle vara veckans varmaste dag och solen lös på så rosengården förvandlades till ett växthus.
Efter jobbet hade jag tänkt mig en springrunda, längtade nästan lite efter det dagen innan. Men jag var så trött efter jobbet så...... haha. Ni trodde väl inte jag struntade i rundan för det ? Nejnej. Ut igen 5 km. Så skönt när man väl klarat den, det känns som jag vunnit VM guld efter varje gång. Haha.
Ja, det var min söndag det. Ja förutom bigbrotherfinalen då med min älskling. :D
Hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0