Onsdagen, en härlig vårdag!

Min telefon har inte velat publicera några inlägg. Men jag får istället summera det kort.
Onsdagen bestod av:
- Morgonpromenad 3km
- Skola 9.15-15.00
- Vårprommis under lunchen ner mot centrum, in i domkyrkan. Den var fin!
- Hem å plugga på balkongen i det underbara vårvädret (plus hämta paket)
- Åkte till ishallen för att lämna min bil där för att sedan istället åka hem till Clara för uppvärmning med löpning från henne till ishallen. 5 km fick det bli. 33 minuter.
- Träning på is 1h och 20 minuter. Wei! Tänk att man aldrig tröttnar ? Linden (Eskilstuna) var med också, superkul!
- Hem och dö, eller egentligen fixa inför morgondagens plugg, äta mackor för jag ätit så bedrövligt under dagen.
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0