Uppe med tuppen

Ja, idag gick jag upp tidigt för att hinna med en springrunda igen innan skolan. Idag gick det Inte så bra och det började dessutom hagla i mitten av turen. Och storma, de har det gjort hela dagen.

Det märktes tydligt när jag skulle försöka få parkeringslappen att stanna i bilen. Den första ramlade ner så jag inte kunde få tag i den så då fick jag köpa en ny. Väldigt ekonomiskt.... Nej!
Efter skolan åkte jag hem snabbt för att trycka i mig lunch. Sen blev jag upplockad av Clara å hennes mamma för jag skulle följa med å kolla på soffa å lite annat åt Clara. :) det var kul, fick jag se en liten del av Hallstahammar första gången i mitt liv. Haha!!

Sen dess har jag varit död, mått allmänt dåligt å ja inte gjort mycket alls. Har gjort halvklaras försök till att plugga men det har gått sådär... Jaja. Nu ska jag iaf ge ett ordentligt försök innan big brother. :)

Pöss å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0