What a Wonderful day!

Ännu en underbar vårdag. Vaknade av att solen letat sig in emellan persiennena strax innan klockan väckte mig. Har varit och vägt mig idag, "bara" -0,4. Alltid något men man hade såklart önskat sig mer! :)

Väl hemma igen gjorde jag lunch, kokade faktiskt havregrynsgröt med hallon. Det var okej men inte det godaste jag ätit! :)

Nu sitter jag och funderar om jag ska ta mig ut på en springrunda för jag kommer förmodligen inte hinna med det imorgon så som jag vill. Har blivit lite ändrat i planeringen. Har dock träningsvärk från igår när jag hade hemmaträning på vardagsrumsmattan.

Peppar mig själv, får nog bli några km. Den ska jag skaffa mig en matblogg, jag äter väldigt mycket och väldigt god mat om jag får säga det själv! :) ska lägga in lite recept och bilder som ska fungera som en matdagbok även om jag redan nu skriver allt jag äter. Men återkommer om det. Nu ska jag nog ut å springa i alla fall!

Tjohej!


Kommentarer
Postat av: william

vacker väder & fin header^^



Och tycker du om Desperate Housewives:D? Och säg också gärna vad du tycker om mina Äppel bilder:D

2012-03-06 @ 16:28:45
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men Emelie havregrynsgröt??!! Jag är chockerad!

Kram

2012-03-06 @ 20:31:20
Postat av: Anonym

Jag också... Det var ätbart men inte det godaste... :P

2012-03-06 @ 23:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0