Pysselonsdag

Idag har varit en riktig fix å trix dag. Har nog hunnit med det mesta. Det enda som blev lidande vart lunchen, proppade i mig en chokladboll istället... Inte så bra menmen. :/ ;) det var det värt för jag firade att det för en gångs skull flöt på lite igen med vikten. -0,7 ner. Set behövde jag! Har känt mig så seg å trött för jag inte har kunnat träna pga halsont, inte alls kul!

Idag har jag däremot varit ute och både sprungit och promenerat, älskar det!!! Först en 5km's tur med min käre lillasyster, fick peppa på henne i backarna hihi. Kändes bra! ;) sen nu på kvällen blev det en promenad med bästaste malin (wellen), vi har inte setts på megalänge! Myselipys! :D

Vad har jag mer gjort idag? Jag har fyllt i min första skadeblankett å varit hos hon som körde på mig, hämtat min jacka på jobbet, ätit frukost och sprungit innan klockan blivit 10!! :D sen packade jag ihop för att ta mig till Västerås, hämtade mitt USB minne påvägen som mamma hade innan jag åkte för att kunna framkalla mina bilder till mitt lilla projekt! Trodde det skulle ta någon timme men bilderna kommer inte förrän tidigast tisdag :( menmen, nästa vecka i alla fall! Längtar!! :D

Handlat mat, födelsedagspresent och studentpresent har jag också gjort. Är nöjd med dem båda! :) sen har jag pluggat å lagat en lyxmiddag till mig själv. Plus packat upp alla kläder som snart ska packas ner igen eftersom jag åker hem imorgon. Ska bli skönt att få stanna på ett ställe ett längre tag sen över sommaren faktiskt. Det är ett väldans slängande hit å dit med grejer och med mig. Hursom..

Nu sitter jag halvt utslagen i soffan, ska försöka plugga på lite till sen är det sovdags. Skola imorgon, tjingping!




Å sen får vi ju självklart inte glömma att bästevän fyllt hela 21 år, tänk vad tiden rullar på. Grattis igen hjärtat! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Good job Emelie! Lots to think about, but you are doing it really well. Congrats to your minus on the scale.You really deserve to have a long break now from homework and school.

See ya soon,

grannies

2012-05-31 @ 08:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0