Torsdag - matmatmat

Idag har jag varit hemma hos sofie på grupparbete. Vi blev i stort sätt klara. Skönt! :) till frukost å jag yoghurt med blåbär och äpple + icas fullkorns flingor. Mådde så illa efteråt kan jag säga, blev kräkmätt! Men gott vare! :D

Lunchen åt vi utomhus, Sofie bjöd på omelett med broccoli och skinka. Mums!
För att tala om ännu mer mat så sitter jag just nu vid matbordet och har precis ätit upp min middag bestående av fiskpinnar, potatis och stuvad spenat. Det var också gott! Tror jag aldrig ätit stuvad spenat förut men nu har jag provat och det var ätbart! :D

Det var min dag i det stora hela, mycket mat blire.. ska iväg på studentskiva ikväll så det ska bli kul! Får dansa mycket så att ja blir av med kalorier jag råkar få i mig... :D

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0