En "ledig" dag. Nooooot!

Fick i alla fall sovmorgon på min lediga dag. Förutom att jag vaknade till vid 6 för att släcka lampan och ta bort datorn från sängen som jag tydligen somnat med. Haha!
Sov till 12. 13.30 var jag tvungen att infinna mig på sjukhuset för planeringssamtal med min huvudhandledare och kliniska adjunkt.... Ganska värdelöst när man faktiskt skulle vara ledig. Menmen. Det tog 2,5h så jag gick bara hem sen och gjorde ingenting typ. Skulle plugga men jag gjorde istället en mall för ett schema som jag ska fylla i och diskade undan tre dagars disk typ... Hade behövt dammsuga men det ska jag försöka göra på torsdag. Fy vad lat man blir när man är ledig.

Imorgon är det dags för praktik igen, så nu är det godnatt! Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Emmie, would be interesting to know what kind of Infections people have in the clinic. Do you take care of AIDS patients too. How do you prepare yourself from not getting these illnesses?
Hope you get some relaxing time soon
grannies

2012-11-21 @ 22:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0