Praktik + julpynt

Halloj i stugan!

Igår hade jag praktik, stressade hem, sen träning till sena kvällen. Idag har jag också haft praktik, tog mig hem funderade ut vad jag skulle göra och efter jobbet har jag nu, städat, plockat ihop grejer, duschat, handlat, fixat lite julsaker, pyntat, lagat mat å ätit. Nu sitter jag äntligen i soffan... Vet inte hur jag lyckas men alltid finns det tusen saker att göra! Mår lite illa och skallen snurrar lite, förmodligen av tröttheten. Någon dag får jag ta det lite lugnt men ja, inte just nu för det finns det inte tid till...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite tidigt kanske men fint. Hur går det med skolarbetet då? Var det inte ngn tenta på G... ser fram emot en uppdatering kring detta ;-)

Papi

2012-11-28 @ 09:45:40
Postat av: Anonym

Emmie, I have several blogs to you that you need to look up.
mormor

Svar: Hittar inga så nu kan det inte funka!
Emelie

2012-11-29 @ 22:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0