Tors-lördags update!

Halloj!

Ligger just nu i min säng, helt slut efter en dag på praktiken (som vanligt). Fortfarande mycket intryck men jag lär mig mer och mer varje dag. Idag har jag delat mediciner, gett subcutana injektioner, satt dropp, blandat läkemedel i dropp-påsar och blandat antibiotika i supersmarta slutna system som de har på infektionskliniken i Västerås.

Torsdag-fredag har jag varit hemma i Sthlm, så skönt! Har mest varit med Patrik men också träffat några släktingar och en lunch med mamma hanns det med också. :)

Börjar om typ 7 timmar igen så nu är det nattinatt! Tänkte bara ge er en snabb uppdatering om vad som händer! :) Ciaaaooo! <3

Förresten, sorry för en snuskig fotboll men skulle bara visa hur svullna fötterna blir efter en dag på praktiken... Haha! Får nog fixa stödstrumpor...

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/429113/images/2012/pic_50a816449606ee20ca5bc0a8.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0