Förresten...,

Ber om ursäkt för dålig uppdatering. Haft en helg utan vidare internet då vi spenderat den hos Patriks mamma för att vara kattvakter. Har inget att klaga på, har varit toppen som alla andra mina dagar. Typ i alla fall! ;)

Idag började skoldagen 7.30 för att jag och Amanda skulle förbereda oss inför seminariumet, eller opponeringen av vårt PM. Det gick bra, vi överlevde med andra ord. Efter det åkte vi hem till mig för att skriva om lite i PM:et efter de förslag på ändringar som tagits upp idag. Och ja, sen handlade vi tillsammans innan jag körde hem henne och då vare dags för springrundan.

Gjorde sedan en lyxmiddag till mig själv och satte på mig myskläder.

Nu sitter jag och pluggar igen. Tenta på fredag! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0