Helgen!

Och den "lediga måndagen" var en ledig torsdag. Så det kan bli, där gick veckan snabbt för mig! Hahaha!

Hursomhelst, i fredags åkte jag (i min nya fina bil) och lämnade prover på ks och sen direkt till mammas jobb för lunch. :D mys!

Senare på fredagskvällen var det dags för ett kärt återseende av mina fina gamla vänner! Det var drinkkväll hos Josephine. Också mys! ;D Min snälla lillasyster körde hem mig, tack!

På lördagen, sov vi inte allt för länge. Trots att jag kanske behövt. Men det var bara upp och hoppa för att hämta bilen i vallentuna för att sedan åka till IKEA. Blev lite inhandlat nu när Patrik köpt lägenheten och är på renoveringsspåret. Kul! :D på kvällen fick vi god middag hemma hos mamma och stannade där en stund.

Söndagen, sov vi för länge på. Sedan gjorde vi allt vad vi kunde för att packa ner Patriks morbrors grejer i kartonger så vi snabbare får ut allt "skit" som inte ska vara här. En rejäl utrensning av grejer dvs. Efter det och en stund i soffan åkte jag och spana på våra motståndare, sde och Göta/traneberg. Kul att träffa några av mina gamla vänner! :)

Tack å hej!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/429113/images/2012/pic_507ba387e087c34d66c44a53.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/429113/images/2012/pic_507ba38a9606ee2c3cb7f952.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/429113/images/2012/pic_507ba38cddf2b32ce5003738.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Anonym

That's so great Patrik got a place of his own. Now he can make it even better and more personal. You have so much experience with your own condo that you will be a lot of help for him. (so he doesn't make it too 'male lookin') like most guys do.
When I first saw the pictures, I thought you were on the move again!!
Nice dress you got - and don't forget to email me a picture as requested.
mormor

2012-10-15 @ 20:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0