Hipphapp dag

Känns som jag flängt runt en del idag. Det första inplanerade för dagen var en lunch med mamma, åkte dit men hon var tvungen att sitta på möte så det fick bli en snabblunch ensam för att hinna till doktorn i tid. Läkarbesöket gick väl bra. De tog bort min leverfläck som legat och skavt länge, just nu känns det som jag har träningsvärk i hela kroppen och vet inte vart jag ska ta vägen. Förhoppningsvis är det bara en reaktion på bedövningssprutan ja fick idag eller något och att det är över imorgon.

Plus att när jag väntade på mamma smsa pappa och sa att bilen vi skulle titta på idag hade dragit sig ur, trist för en sån fin bil!

Det var väl det negativa med dagen. Sen gick klockan fort innan jag skulle åka till min fina vän My och hennes kompis maria, fick bli lite köer in som inte är så positivt men det vare värt! :) kul att träffa henne igen! Vi hade lite myspys med te och mina bullar.

Sen kom jag hem igen och nu har jag och Patrik legat i soffan och tittat på några avsnitt av en serie vi tittar på. Mys!

Snart är det sovdags, ny dag imorgon! Förhoppningsvis mår jag bättre än nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0