Jahopp

Idag har varit en halvseg dag som innehållit en hel del. Började med att åka till Sollentuna c för att vaccinera mig, twinrix spruta nummer 2. Det gick bra. Tog ett varv i centrumet där och råkade få med mig en stickad tröja och lunch. :) åkte direkt till skolan där jag och Amanda (min uppsatskompis) letade artiklar till vårat pm. Vi hittade en hel del som ska läsas imorgon!

Efter skolan fixade jag lite med min skrivare, och plugget. Bland annat nya bläckpatroner. Fick åka 2 ggr till netonnet för att jag fick fel. Fick byta och lägga till massa pengar för att få det rätt. Jaja, bara tacka och ta emot!

Efter andra turen till netonnet åkte jag direkt till ishallen och sen vidare till Eskilstuna för träning. Åt middag för en timme sen och nu ligger jag här och måste sova. Fönsterbytarna kommer imorgon 7.20.... Uuuhh... :/ de har förövrigt använt min lägenhet som förråd nu över natten. Haha. En av bilderna ser man faktiskt att de bytt några fönster! :)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Emmie, Please remember to cover everything from dust.

2012-09-12 @ 17:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0