Today

Idag har varit ännu en låååång dag. Först skola i eskilstuna, sen hem för att äta innan det var dags för Eskilstuna igen och denna gång träning. Hann aldrig ens äta, bara göra maten men sånt är livet ibland!

God mat blev det i alla fall, fick tips av en kompis på ett recept med kassler eftersom jag hade det hemma och kände mig lite fantasilös.

Middagen gjordes på:
Milda "matlagningsgrädde" typ 4%
Fetaost
Röd pesto
Kassler

Man gjorde bitar av kasslern och la ner det i en röra av matlagningsgrädden och peston och blandade runt. Sen smulade man bara på lite fetaost och sen in i ugnen. Jag tror jag hade ca 200grader i 20-25 minuter. :) Gott!! Till det hade jag quinoa, funkar säkert till ris eller annat liknande! Prova vettja!


Kommentarer
Postat av: Lotti

Mmm är sjukt mätt men blev nästan hungrig haha! :)

2012-09-07 @ 23:39:58
URL: http://potti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0