Onsdag

Idag började dagen med skola, gruppen skulle ses och förbereda inför fredagens seminarium. Vi var ganska effektiva så det gick hyfsat fort. Hemma till lunch igen då jag laddade upp med ordentlig lunch innan jag gick och hämtade min bil som varit på verkstan för ett hjullager som gick på sin sista vers och innan gymet. Tog bara en dag för bilen så det var toppen men nu är jag 2000kr fattigare. Tjohej!

Sen blev det somsagt gym med Clara innan vi skildes åt några timmar för lite plugg. Sen kom hon tillbaka till mig å vi pluggade tillsammans en stund, åt soppa och nu har vi precis smällt i oss glass och jordgubbar. Dagen innan invägning. Haha. Kommer nog inte gått någe vidare tyvärr.... :/ Men sånna veckor kommer :) Shit happens helt enkelt.

Ajuste, imorse sken solen. Kände för en somrig outfit och så fick det bli. :) Sen var resten av dagen rätt grå och trist :)

Ciaaaoooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0