Tentafredag

Innebär som vanligt en trött fredag då det blivit för lite sömn under natten innan tentan. Jag hoppas verkligen att jag gjorde tentan för sista gången nu!!! Jag orkar verkligen inte med den där skittentan en gång till.

Sen har jag städat hemma i Västerås, kört min vän claris till stationen, åkt hem till Stockholm med Wilma och ja åt middag med min familj och moster. Fick även ögonbrynen noppade, TACK snälla! :) Fixar inte den persen själv. Haha! Jag är för snäll mot mig själv.
Det blev en myskväll framför let's dance innan jag hämtade upp Patrik vid vallentuna station och vi åkte hem till oss. Snart blir det sovdags då vi båda inte sovit så mycket inatt.

Nattinatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0