"Träningsnarko"

Ja, det fick jag höra idag. Det glädjen mig. Haha! Av min kära pojkvän, dock på skoj.
Hursomhelst sprang jag 5km i måndags efter lunch hos farmor och farfar. Tack för det! <3
Sen idag innan skolan blev det en powerwalk och sen efter skolan senare på kvällen blev det gym. Mkt rörelse blir det! Plus cyklat fram å tillbaka till skolan och till clara idag. Pretty good!

Men allt detta är bara beroende på att jag har bestämt mig! Jag är fast besluten att målvikten måste vara nådd till syrrans student! (Tyvärr börjar jag känna mig lite krasslig nu, beror förmodligen på kylan jag utsatte mig för på cykelturen till skolan imorse). Men det ändrar vi med en kopp te med honung och sömn!

Godnatt på er älskade familj, släkt och vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0