Jobbnatt #2

Igår sov jag till 1, tills jag vaknade hungrig, kissnödig och ja allt det där. Fick helt enkelt ta mig upp efter 5h sömn. Jag menar det är ju ändå helt ok!

Gjorde go frukost, såg en film, stack ut och sprang 8km vilket är helt otroligt då jag kände mig helt död och tänkte att jag bara skulle orka 3. Men kroppen är ett fantastiskt fenomen! Bara huvudet som jävlas ibland.

Sedan vilade jag lite innan det va dags för nästa måltid och avgång mot jobbet igen. Blev en hektisk natt och satt inte ner många sekunder. Enda fördelen är att natten går så himla fort. Annars vore det skönt att få vila lite på nätterna.. Puh!

Nu är jag vaken efter denna natt. Får se vad dessa mellantimmar bjuder på innan det är dags för nattpass nummer 3.


Kommentarer
Postat av: chris

Hej Emmie!
Eran 'familjeresa' tillsammans ser ut att ha varit jatte trevilig. Kul. Enda nackdelen ar att ni alla ar sa glada i god mat och dessert. Ser att du har tagit dig i kragen och ater god men mer nytting mat nu. Inget fel i att njuta ibland forstas. Duktigt av dig att springa sa langt,du slar nog mamma och Sofia pa loppet i stan. Haller tummarna for att du inte far den dar hemska forkylningen som tycks harja hemma i varmen. Du vill garna ha alla fickpengar som gar att fa nu forstas.
Fantastiskt fina bilder du har satt ut, sa kul att se vad ni alla gor. Ar dom tagna me IPhone?
Bilden pa dig och Patrik ar jattebra,maste fa en kopia via Internet.
Take care,
grannies

2013-08-07 @ 21:26:13
Postat av: Emelie

Hello mormor! :)

Haha ja vi är ju det. Det är tur att man inte har semester så ofta ändå! Haha! jag undrar hur det blir när jag är pensionär... ;) hihi! Oooops... Of course I meant "senior". Hahaha!!!

Ja jag slår nog dem. Mamma var nog min största utmanare då sofia inte sprungit så mycket. Men nu när mamma och Fia blivit sjuka är de ännu längre bak. Patrik ska springa också så vore kul att slå honom, eller hans pappa.
Patrik är dock också sjuk... :( Han blev smittad av de andra snorisarna där hemma! Jag håller alla tummar och tår! Tur att jag inte är hemma så mycket! Men nu borde smittan vara klar. Och idag bytte vi lakan och handdukar plus städade så då har vi sanerat lite hemma helt enkelt. :D

Ja, alla bilder är tagna med iphonen! :) Det kan bli jättefina foton i rätt ljus. Vilken av bilderna menar du? Den när vi står eller sitter? :) om det är den vi står så tog pappa en bild med sin riktiga kamera också. :)

Kramisar <3

2013-08-08 @ 02:35:36
Postat av: Anonym

Emmie, bada ar fina men jag gillar verkligen den dar ni star upp. Far be honom om en kopia via Internet.
Flytta hem till mor och far snarast sa du inte blir sjuk ocksa. Du vill sa garna ha fickpengar med antar jag. Kan inte forlora jobbet en enda dag.
Lycka till pa 'maraton' klart du slar Patrik!
kram fran
Seniors

2013-08-08 @ 04:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0