Praktiklördag



Idag stod praktik på schemat, trots lördag. En ganska intressant förmiddag som sedan avslutades i en oortoooligt lugn och seg lunch/eftermiddag innan jag fick gå hem och däcka i soffan. Fast det fick jag i alla fall inte. Iväg till Ica för att handla mat. Ska göra en ny variant på lasangette, glutenfria lasangeplattor fick byta ut de andra vanliga. Patrik har nämligen fått lite knasiga gluten värden så han försöker undvika det.

Nu är jag trött som tusan, fick sova en stund i soffan. Skönt!! Bara 2 praktikplats kvar innan julafton. Sen jobbar jag på barnkirurgen 25/12. Sen 3 praktikpass kvar innan jag krigat ihop en veckas ledigt!!! :D

Kommentarer
Postat av: chris

Fina bilder, du ser sa proffsig ut! Behover du inte en handvaska till alla 'redskap' du har med dig och pa dig?
Sa skont fo dig med lite julledigt och quality time med familjen efter all stress.
Happy Holidays :)

2013-12-21 @ 19:19:39
Postat av: Emelie

Haha ja tack fast jag är ledig nyårsveckan! :D ska bli jätteskönt!
Hahaah jo jag har iaf funderat på en necessär eller någon liten burk att ha allting i i skåpet. Men det funkar bra ändå :)

2013-12-21 @ 19:23:30
Postat av: chris

PS Det finns ovanligt manga olika sorters Crocs pa Maui,om du vill ha flera att byta med.
God Jul

2013-12-22 @ 04:38:48
Postat av: Emelie

Jaa! Det tittar jag gärna på :D gillar skor pch tänker att det kan vara bra att byta. Mina som jag har nu börjar bli lite slitna..

2013-12-22 @ 22:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0