Uppdatering

Ja vad händer i mitt liv just nu ?... Bloggen är iaf låååångt bort på prioriteringslistan även om jag kanske skulle ha tid så har jag inte haft lust. Förlåt för det mormor och morfar, för det händer ju faktiskt ganska mycket.
Som ni redan vet var jag på massvis av arbetsintervjuer för någon fredags sedan... Det gick bra, har blivit erbjuden jobb på ALLA ställen som jag varit på hittills. Så självförtroendet kan man ju inte klaga på.. Sen om det är pga den totala bristen av sjuksköterskor eller pga min charm det kan man ju undra över. Jag satsar på det andra, känns bättre så. ;)
 
Idag har jag dessutom tackat nej till 2 jobb, ett tackade jag nej till tidigare i veckan. Så nu har jag 3 valmöjligheter kvar. Men det ena har jag mest kvar som säkerhet. Jag var faktiskt på en ny arbetsintervju idag därför ingenting är klart ännu. Hoppas väldigt mycket på det!!! Så vi får se. :) Hon skulle förhoppningsvis vara snabb i att höra av sig. Håll tummarna!!!
 
 
Idag var det dags för blodprovstagning igen... Blev lite komiskt då vi satt 2 stycken där och väntade på att få komma in på intervjun. Visade sig att det var dubbelbokat. Eller ja, den andra tjejen hade tagit fel på tid eller någon form av missuppfattning. Jag och chefssjuksköterskan var iaf på rätt tid och rätt plats. Tur att det inte var jag som gjorde bort mig, haha! Snäll som man är lät man den andra tjejen gå före för att hon skulle minsann börja jobba "kl. 13.30 i huddinge" (notera att klockan var strax före 9.00 på morgonen då). En annan skulle bara börja i Västerås 14.00. Jaja, inte mer än så. Jag gick och gjorde lite nytta och tog en frukost på bistron de har där på sjukhuset, inte helt fel.

Vad händer i övrigt i mitt liv just nu? Förutom allt arbetsletande.
 
Jo, jag har ju praktik fortfarande. Nu har jag bytt avdelning sedan en vecka tillbaka. Nu är jag på avdeln. 93 som är en intensivvårdsavdelning för patienter med psykoser kan man säga. De som blir väldigt psykiskt sjuka som behöver bevakning och ett väldigt spartanskt inrett hem för ett par dagar, veckor, månader framöver. Det är ett fascinerande ställe och det går inte att föreställa sig hur det är där förrän man ser det. Dagarna är långa, för det är oftast ganska lugnt men ibland händer det grejer. Min handledare försöker intala mig att det är bra så länge det är lugnt, men jag med lite svårigheter att sitta still har det lite problematiskt på ett sånt där lugnt ställe. Hallloooo where´s the action?! :D
 
Har även haft lite julbaksmys, säkert gått upp massor av kilon också då jag åt upp typ allt själv. Och massa annat hela tiden. Har inget ätstopp just nu, så allt slinker ner ... Måste försöka dra ner men det går inte. Jag drar mig till all mat och är konstant hungrig eller sugen. Ganska jobbigt.
 
 
 
I helgen var jag hemma också, och på söndagskvällen/eftermiddagen blev jag bjuden på hockey av min älskling. Brynäs-AIK. Patrik var nöjd efter då brynäs tog hem segern med 8-1.
 
 

Kommentarer
Postat av: chris

Tack snalla du for uppdateringen.Camilla berattar forstas (med stolthet) om det mesta som hander dig just nu. Fullt os pa alling fran hockey till jobb som vanligt. Vi ar alltid oroliga for att du ar sa mycket ute och kor i daligt vader. Sjalvklart ar det din charm och arlighet som ger dig alla jobb erbjudanden!
STOPP med atandet av allt julgodis, tank pa att du skall komma in i en bikini om 8 veckor.
Take care
grannies

2013-12-17 @ 20:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0