Torsdag och fredag

Ja, dessa dagar håller liksom ihop. Igår var det match och alla hjärtans dag såklart.
Det var ingen hjärtefylld match direkt utan mycket fult spel. Och domaren var en sort för sig. Tove var den som råkade värst ut och fick en riktig smäll och ramlade rätt på bakhuvudet. Blev en rejäl hjärnskakning och jag hann inte mer än att komma hem innan jag fick åka iväg och hämta upp henne för att åka till akuten. Men vad gör det, mellan ca 2 och 5 satt vi där två fnittriga trötta tjejer. Haha! Och hon mår bättre idag kanske jag ska tillägga! :)

Det har speglat dagen lite då jag mestadels sovit med undantag för ett ispass med hockeygymnasiet. Nu tittar jag på gladiatorerna och äter cheezeballs. Mums! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0