En lång dag!! :)

Dagen började med invägning -0,4 kg, helt ok! :) sedan var det dags att ta premiärturen på Mälaren för detta år tillsammans med mina två vänner Emelie och Malin! Myspys! Solen sken och värmde på bra trots nästan 20 minusgrader.

Sedan åkte Emelie med hem och åt lunch innan hon var tvungen att åka vidare.

Tog senare en powernap och blev som ett lik när jag vaknade så fick i mig lite mat innan jag tog mig till gymet något timme efteråt för 30 minuters löpning. Efter gymet hämtade jag upp min vän Clara och ja nu har vi haft myskväll framför tvn. :) Snart sovdags. 


Kommentarer
Postat av: chris

That 'ice track' looks so inviting. Makes me wanna go ice skating again. Too far away, though.
Kram

2013-01-26 @ 02:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0