Sista och första

Sista dagen på ambulansen var idag. Så sorgligt så jag funderar på att gå dit imorgon ändå. Haha... Kanske inte riktigt funkar så men ändå! ;) har haft en superrolig praktik och absolut fått mersmak. Någon gång i mitt liv ska jag jobba där!!! Helt klart!!


Första målet i en match mot AIK fick också slinka in idag, äntligen!!! Det har suttit långt inne kan man säga! :P vann gjorde vi också mot Gnaget, och hittade en död gnagare i förrådet. Perfekt tajming. ;)

Nu har jag huvudvärk efter alla krockar (på isen), va nästan så jag mådde illa ett tag, kanske en liten hjärnskakning?! Får ta och sova för imorgon är det stenhårt plugg och invägning! :)


Kommentarer
Postat av: chris

Emelie, you need to be serious about if you get 'illamaende' Not a good sign. You know where to go if you need help, of course.
Hope you don't get mommie's flu this time.
Good job with the Aid car, we thought you would like it.
Kram fran grannies

2013-01-17 @ 01:04:10
Postat av: Emelie

Nä, det hoppas jag också. Nu har jag ju inte träffat mamma på två veckor så jag har nog missat "smittotiden".. ;) Både inkubationstid och första sjukdomsdagarna. Mitt immunförsvar är toppen, konstigt nog! :)
Ja, jag älskade det!! Förutom när det blev för lugnt... ;)

2013-01-17 @ 14:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0