Grillat och allsång!

Nu börjar kvällen lida mot sitt slut, jag är mätt i magen. Inte bara från idag utan från hela veckan. Har inte varit en bra Viktväktarvecka. Förstår inte hur svårt det ska vara att sköta sig 2veckor i rad. :/ Jaja, någon gång når jag målet. Äter och lever oavsett mer hälsosamt nu än vad jag gjorde för några år sedan.

Maten var god, allsången bra. Nu är det tydligen fotboll, eller ja damfotboll. Är inget fan av att titta på fotboll om jag inte känner någon och tyvärr gör jag inte det i detta fall. ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Börjar närma sig semester. Ha det så bra. Kramar fr mamma

2013-07-16 @ 22:28:41
Postat av: Anonym

Njut nu du har förtjänat det !
Kramis pappis ;)

2013-07-16 @ 23:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0