(Early) Mornings, I HATE YOU! :(

Efter en myskväll igår med god mat och "efterrätt" framför tvn som fick avsluta min lediga dag är det nu morgon igen. Klockan är 05,00 typ och jag hade skitsvårt att somna igår, så jag är trött och känner av lite i halsen. Det försvinner förhoppningsvis i alla fall när jag vaknat till, eller om jag gör det..

Första jobbdagen ensam utan handledare, spännande! Nu ska jag vara färdiginskolad och får klara mig själv, men det känns bara skönt att slippa gå runt att vara svans på någon hela tiden.

Nä nu måste jag ta all min kraft för att lyfta mig ur sängen...

https://cdn3.cdnme.se/429113/7-3/pic_51cbad5bddf2b30b1c1b3b7c.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0