Tentaångestdag

Idag har det varit ett underbart väder, jag har ätit gott och fått en normal träningsdos. Ändå har jag inte mått nå vidare idag, hatar dagen-före-tenta dagar...

Har ändå haft det mysigt nere vid Framnäs där jag låg å pluggade i solen, vilket märks då jag är knasigt röd på rumpan. Haha, AJ!
När jag blev hungrig åkte jag hem, dog lite, tappade motivationen för allt. Fick tillslut mitt arsle över till affären för att köpa lite gott som kanske kunde pigga upp mig. Resulterade i en övermätt Emelie och ja, inte allt för glad. Nu kom jag in från en joggingtur, så skönt på kvällen!!! Joggade långsamt och verkligen njöt av allt... Nu väntar plugg igen! USCH!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du fixar det. Det gör du ju alltid. Förr eller senare. Snart sommarlov, från skolan iaf. Kram

2013-06-07 @ 13:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0