Fantastisk måndag

Jajjemensan, idag var en bra måndag.
Började dagen med en sovmorgon innan jag åkte till Vallentuna för att träffa michaela, vi gjorde god lunch tillsammans å snacka lite skit. :D Sedan skulle hon hemåt och jag på lite ärenden och i centrum sprang jag på min vän Anna, det va längesen så jag passade på att köra hem henne för att få prata lite mer. Myspys!

När Patrik slutade plockade jag upp honom påvägen hem och sedan stack jag ut på en liten löptur. Skönt att ha den gjord men jävligt kallt!! Brrhhh! (Tur jag hade mina nya "varma" springbyxor) Väl hemma igen gjorde vi iordning lite käk, stuvade morötter och falukorv <3<3 Ny favorit, fy tusan va gott det va med morötterna så! :D
Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0