Hockeyfamiljen <3

Igår var det match. En sjudundrande kämpainsats från oss alla igår. Har så jävla ont, i varenda del av min kropp. Det svider, dunkar, värker.... Men säsongens sista seriematch är vunnen efter att VI, 20 starka brudar, höll ihop som ett lag matchen igenom både utanför och på isen. Det var inte lätt men vi tog oss igenom hindren tillsammans. Kärlek till hockeyfamiljen ❤❤
 
 
 
Att det var en krigarinsats märktes idag när jag vaknade, mådde så illa. (Har inte mått så illa utan anledning sedan jag började må bättre i min mage, typ när jag började ändra min kost dvs). Skulle gå till ica för att köpa något till frukost/lunch som jag faktiskt var sugen på, kesoplättar kändes lite övermäktigt en fjärde dag i rad. Det blev därför en baguette, fruktsallad och en celsius. GOTT! Men mot ica kände jag hur benen halkade längre och längre bakom mig, och min bål orkade med nöd och näppe hålla mig upprätt. Känner mig bakfull, misshandlad och allmänt "exhausted" idag. Inte jättebra när man har slutspurten på tentan, men nu ska jag kriga på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0