Bra tisdag

En härlig tisdag som började med en 30 minuters powerwalk. Sedan var det dags för skolan, föreläsning på svengelska då vi hade en utbytesstudent från Seattle University :)

Sen snabbt hem och byta om innan gymet, cyklade dit körde biceps och mage, plus 5km löpning på bandet. Sen cyklade jag förbi affären för att köpa lite gott till kvällen för att fira min braiga dag! :D Då jag klarat tentan!
Gjorde middag och nu sitter jag med Clara och äter godis och tittar på Eurovision och HockeyVM samtidigt :D

Ciao! :D


Kommentarer
Postat av: chris

Berattade du till Seattle studenten att du kande val till staden? Hon maste ha tyckt det var kul.
Take care
mormor

2013-05-15 @ 19:43:17
Postat av: chris

Berattade du for Seattle studenten att du varit dar manga ganger? Hon tyckte sakert det var kul.
mormor

2013-05-15 @ 19:44:33
Postat av: Emelie

Nä, ja pratade aldrig med henne faktiskt :/

2013-05-16 @ 00:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0