En förmiddag i maj

Jahaja, idag sov jag. Utan att ställa klockan vaknade jag klockan 9. Klev upp och satte på mig kläder och åkte till invägningen. Det var varmt och skönt idag igen, nu har dock molnen täckte hela himlen med ett tunt lager. Ligger ute på balkongen i hopp om lite solljus på min bleka kropp.

Invägningen gick väl inge vidare idag, 0,8 plus. Och jag som hade 1,5kg kvar, nu är det 2,3. Jaja. :) Inte hela världen, nu har jag godisförbud igen och till den 29 maj (då min syster tar studenten) ska jag ha tappat allt. Det har varit mitt mål, vi får se om jag lyckas... Har 3 veckor på mig. :D Hejaheja!

Mellan invägning och balkonghäng tog jag en sväng ut till Erikslund för lite födelsedagsshopping!! :) Är rätt nöjd med mina fynd. Hittade även ett par byxor till mig själv som jag funderar på att gå tillbaka och köpa. :) Behöver lite nya kläder som sagt, provade shorts imorse och haha, där får vi nog investera lite sen närmre sommaren också...

Härlig förmiddag ändå! :) älskar lediga, eller ja hemmaplugg, dagar. Senare blir det nog gym, ja eventuellt mer shopping och hockey-VM! :) Ciao!


Kommentarer
Postat av: chris

Love that m&m ad! OR is it W W ad?
Take care
from us

2013-05-08 @ 20:49:30
Postat av: Emelie

I have no idea! :P probably a ww ad! ;)

2013-05-08 @ 21:05:11
Postat av: Mamma

Men nu kan du ju kommentera igen! :-)

2013-05-08 @ 21:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0