Härlig solig måndag

Jag vaknade upp i Väsby och började sedan packa ihop för att ta mig till Västerås och skolan. Helt inställd på att gå en heldag mellan 9-16, blev istället 9-12 då sista lektionen tydligen var inställd eller något?! Skönt var det, åkte och handlade och sen la jag mig på balkongen och halvsov i solen. Så skönt!!!!! Var riktigt varmt idag.

När solen försvunnit från min balkong tog jag mig ut på en löptur, med PERSONBÄSTA igen!! :D Skönt att ha det gjort, sen blev det en omelett till middag. Gött! :D

Nu sitter jag i soffan och tittar på VM, Sverige-Vitryssland. Har det ganska så skönt. Så denna måndag kan man inte klaga på! :D Ciao! <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en riktigt bra dag. Kramar fr mamma

2013-05-06 @ 21:00:54
Postat av: chris

Slippa skolan och sola pa balkongen! Hur can det bli battre pa en Mandag,
Kram fran
oss

2013-05-06 @ 22:31:04
Postat av: Emelie

Jadu, jag vet inte. En toppenmåndag helt enkelt! :)

2013-05-06 @ 22:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0