Torsdag

Glömde lämna rapport om dagen, vaknade precis från att somnat i soffan och nu har jag förflyttat mig till sängen.

Dagen började med skola, grupparbete. Vi var som vanligt duktiga och jobbade på bra! (Nu skulle man bara försöka orka ta tag i uppsatsen också..)

Sedan var det invägning, som också gick bra. Efter skolan och stan åkte jag hem la mig och glassade i solen, bokstavligt talat. MUMS!

Sen blev det stavgång med fina Sofia och direkt efter det blev det gym med adam. Körde typ tabata träning, man kör en övning i 30sek och vilar 10 innan nästa. Stört vad jobbigt! Men kul att prova lite nytt!

Och ja, sen blev det tacos med Clara. :) GOTT!! Vi avslutade kvällen med att titta på slutet av Sveriges match mot Kanada. Sen somnade jag i soffan.. Haha!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en riktig mysdag. Kram

2013-05-17 @ 03:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0