Effektiv

Jaha, innan klockan var 11 idag hade jag hunnit springa en seg runda på 5,8km, tvättat och torkat 6 maskiner tvätt, varit ner på stan och haft invägning+möte hos viktväktarna. Klockan 12 hade en välförtjänt lunch i form av kycklingkebab och ris landat i min mage. Mums!



Nu sitter jag och ska ha ork över till att plugga, mamma hade rätt (som vanligt) att jag kommer dö på eftermiddagen. Haha ohja! Somnar hela tiden. Haha!

Men känns ändå jävligt bra att ha varit så effektiv. Nu gäller det bara att hålla sig vaken så jag får plugget gjort till imorgon. Både seminarium och halvtidsbedömning står på schemat! :D Och juste, nu är ytterligare en jobbintervju bokad!


Ikväll står hockeyträning på schemat! Ser halvhjärtat fram emot det då jag vet att det är kul när man väl är där men vet att det är mördarveckor just nu då vi har matchuppehåll. Massor skridskor och jobbig fys.


Kommentarer
Postat av: chris

Som vanligt, maste jag saga du begar for mycket av din kropp. So lite kvar av plugget du skulle ge det chans till mer tid. Jag vet, det ar roligare men var sak har sin tid.....
grattis till intervjuerna,
kram

2013-11-21 @ 19:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0