be grateful to the powerful human beings

Spelar ingen roll hur trött jag är, vet hur sent det är just nu. Är inte klar inför morgondagen, jag är en kvällsmänniska och inte en morgonmänniska. Har aldrig varit kommer aldrig att bli, spelar ingen roll vilken tid jag går och lägger mig. Men det är inte det jag måste skriva av mig om.. Kunde inte låta bli bloggen, kände bara för att jag behövde detta.
 
Spelar ingen roll hur trött jag är, det är hela tiden något som driver mig framåt. Jag har en känsla av att jag har tusentals fantastiska människor runt mig varenda dag som pushar mig och trycker på när jag känner mig som tröttast. Som berättar att jag gör dem lycklig, att jag sprider glädje. Även de dagar jag känner mig som surast och tröttast finns det dem som berättar att de uppskattar att jag finns där och vad jag gör. Ibland kan jag inte ens förstå vad jag gör, men uppenbarligen gör jag mycket. Och vet ni vad? NI är lika fanastiska ni. Jag har alltid tänkt att man behandlar andra som man blivit behandlad från dem, det är ni som ger mig min glädje, min ork och min kraft. Till varje dag, för varje månad - år.
 
 
 
Att arbeta med människor, att ha underbara vänner, en fantastisk familj är en så sjuk jävla egobost så ni anar inte. Jag är så tacksam för det liv jag har, för alla er som jag känt sen länge, som är nya som jag bara stöter på en gång eller kanske aldrig träffar. För gör ni inte avtryck i mitt liv gör ni något i någon annans. 
 
Människor är fantastiska, ta vara på era! <3

Kommentarer
Postat av: chris

Emelie,
Fast det ar langt efter sangdags sa orkar du anda filosofera om livet. Mycket emotionellt skrivet.
Bara ett leende eller en 'touch' som manga manniskor inte ar bortskamda med. Folk som ligger pa sjukhus langtar ofta efter nagon som bryr sig om manniskan annat an sjalva 'proceduren' eller person numret.
"Think about it"
kram och lycka till
grannies

2013-10-31 @ 00:31:50
Postat av: Mamma

Du är en fantastisk människa Emelie. Kramar fr mamma

2013-10-31 @ 07:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0