Bra måndag!

Efter en ökentråkig söndag blev det en betydligt bättre måndag! Började med att ringa tandläkaren och boka en tid. Efter 3,5 år var det dags. Buhu!
Efter tandläkaren hämtade jag upp goswilma och åkte till Väsby.

Såhär ledsen och mörbultad var ja efter tandläkarbesöket.....
(... Eller så skar jag bara lök till lunchen)

Som såg och va såhär god! MUMS!!

Efter lunchen kom Diana och lilla Elsa på besök. Wilma var måttligt road men jag tyckte hon va larvig. För min del är det alltid kul att träffa dem! :) Mina favvosar!

När de hade gått tog jag och röda faran oss ut i regnet och mot Västerås där vi möttes av en fantastisk fin regnbåge. Om man ändå kunde få det man ser på bild, såg hela bågen från början till slut! Otroligt!! :D
På kvällen var det äntligen dags för träning efter en veckas vilande pga sjukdomsskov. Vilket nu är väldigt mkt bättre, äntligen! Firade med att det gått bra när jag kom hem med detta lyx! Fruktsallad och vaniljkesella.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Mums. Mycket gott och mycket trevligt i går. Ja förutom tandis då. Ha en bra vecka. Kram

2013-10-01 @ 07:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0