Gameday!

Idag var det äntligen dags för match igen. Och som vanligt på söndagar tar jag mig en lååång sovmorgon innan jag kliver upp och äter mig en god frukost. Denna morgon fick jag även skåda och dofta på mina fina liljor som jag fick av Laura igår. Underbara!


Efter frukosten och att ha slappat lite till är det dags för den obligatoriska "vakna-till-innan-match" promenaden. Var underbart men kallt höstväder ute idag, ligger som ni ser lite snö ute men det gör mig inget :)

Matchen spelades, å såhär taggade var vi innan. Tyvärr blev det förlust idag men det är alltid kul att spela och vi krigade oss i alla fall igenom matchen och ingen kan säga att vi inte försökte. Det var helt enkelt inte vår tur idag, tråkigt nog.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Bättre lycka nästa gång.
Blommorna är jättefina.
Kram fr mamma

2013-10-21 @ 09:00:57
Postat av: chris

Ingen brist pa aktivitet nar det galler dig.
Du maste ta en tid snart nar du kan sooooova ikapp.
Nar ar nuvarande praktik klar och nar o var blir nasta?
Lycka till
granniesl

2013-10-21 @ 19:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0