Himmelskt gott

Helloj på er såhär en tisdagskväll. Sitter med plugget, ett antal dagar sent men jag ska nog fixa det ändå. Brukar bli så tillslut!! :) Ingenting är omöjligt som ni vet, allt man vill kan man!

Det är rätt trist att blogga nu, för jag hinner inte göra så mkt mer än att vara på praktiken och typ dö däremellan när jag kommer hem...


Men idag kunde jag inte låta bli, för efter praktiken så åkte ja hem å vänta på att Sofie skulle komma. Vi tog en härlig höstpromenad för att rensa hjärnorna från sjukhusluft och påvägen förbi Ica handlade vi en massa godsaker till middag! Resultatet ser ni nedan, en sallad med grillad kyckling, kokta rödbetor, stekt halloumi och knaperstekt bacon. Detta på en bas med en salladsmix, gurka, bladspenat, tomat och paprika toppat med honung och senapsdressing plus lite frön. ÅH SÅ GOTT!


Nu ska jag sitta en liten stund till, sen sovdags <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0