Lördag


Idag var jag duktig och sprang en sväng, idag var även dagen då ja varit utan godis i en hel månad. Det är bra gjort för en godisråtta som mig. ;) Men sen spårade det ut...


Handlade och fick äntligen handla en påse plockgodis med mina favoriter (finns många=stor påse)... Innan jag åt upp allt godis fixade jag även denna delikata måltid med lite hjälp från Patrik. :)

Efter att jag kände mig proppmätt på mat så slängde jag ner ansiktet i godiset, vilket jag gjort i stort sätt heeeela kvällen. Nu är jag fullproppad och jag tror jag börjar med godisförbud imorgon igen... Godis en gång i månaden har väl ingen dött av ;) (förutom min mamma, om hon skulle fixa en hel månad då) hihi, puss mamma <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0