Söndagsmorgon

 
En bra dag startas med en bra frukost. Vaknade "tidigt" idag och kunde inte somna om för jag hade en snarkande gris brevid mig imorse. Så det var bara att ta sig upp och då fick jag idén om att nybakta frallor till söndagsfrukosten vore gott. Tog därför en promenad ner till Ica för att inhandla lite nödvändiga saker och satte igång att baka. Bilden ovan visar resultatet på min fantastiska söndagsfrukost.
 
Just nu sitter jag och ska försöka plugga lite innan det är dags för mig och min packning att åka till Västerås för att sedan ta sig vidare till Eskilstuna för Match och Seriepremiär! YEHAY!!
 

Kommentarer
Postat av: chris

Hello Busy Girl,
vilken drom for din pojkvan att vakna upp till doften av nybakade frallor! Skam inte bort honom for mycket glom inte att stalla krav pa honom ocksa. It's working both ways, you know.
Kor forsiktigt och lycka till med matchen,
kram fran grannies

2013-10-06 @ 17:22:03
Postat av: Emelie

Haha ja! Härligt va? ;)
Han städade faktiskt toan i helgen P förra helgen lagade han två middagar åt mig. Så nog hjälps vi åt allt ;)

2013-10-07 @ 00:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0