Tjadå hemska måndag

Skulle vilja säga att allt idag har gått käpprätt åt helvete, men då skulle jag ljuga. Även om det känns så. Jag börjar morgonen med att hålla mitt löfte till mig själv att kliva upp direkt istället för att snooza så jag hann äta frukost i soffan istället för bilen. Det gör mycket!!! Och på praktiken fick jag verkligen känna att jag presterade och fick även bekräftelse på det när min handledare sa "tack för all hjälp idag, du är jätteduktig". :)

Men efter detta har inte en endaste grej gått åt det håll jag vill. Så jag längtar redan efter morgondagen, hoppas på bättre tider. Mer tid att andas, mer tid för mig själv och mer tid att leva. Typ.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Med andra ord:

MY Time
My Place
My Self

kram

2013-10-21 @ 21:48:31
Postat av: Em

Ungefär så ja :)

2013-10-21 @ 21:56:07
Postat av: Em

Ungefär så ja :)

2013-10-21 @ 21:56:10
Postat av: Mamma

Och sömn däremellan. Tror det är det som behövs också. Kram fr mamma

2013-10-21 @ 23:17:01
Postat av: Laura

Hoppas morgondagen blir bättre! Du missade min hattrick på 3 mot 3 idag haha men jag visar dig nästa gång:) kram kram

2013-10-22 @ 02:54:42
URL: http://www.laurajohnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0