Utbildning och ispass

 
Idag har dagen rullat på, har varit en bra dag med lite praktik på förmiddagen för att sen få åka på en sårvårdsutbildning på eftermiddagen. Kul att få följa med på sånt under praktiken, lärorikt! :) 
Direkt efter denna var det då dags för att träna, lite stressigt men vi hann iaf dit någorlunda i tid.
Nu när jag kommit hem så har jag packat inför helgen, ska till Ullared med en kompis å hennes dotter. Kul!! :D Nu ska jag plugga järnet innan jag stupar för att imorgon är det tidig praktik och sen drar jag direkt till Örebro först för att sova hos min kompis mamma innan vi åker vidare ner mot Ullared. Mer om det imorgon!
Ciao!
 

Kommentarer
Postat av: chris

Emmie,later lite val stressigt,ditt program. Hoppas att du hinner med dig sjalv ocksa. Tanker du kora din bil till Ullared? Lite langt i sa fall.Be careful.
Forlat om min hair kommentar. Du ser sa annorlunda ut
och jag tycker du var sa fin som du var. Man det ar sakert kul att prova pa.
Tack for all 'update'.
Kram fran oss

2013-10-24 @ 22:59:02
Postat av: Emelie

Haha ja... Welcome to my life typ. Det är lite så jag lever, och gjort en viss tid. Därför jag dör emellanåt, men tur att jag är som en katt och återuppstår.
Nej, vi åker min kompis bil. En volvo v50 tror jag det är, hon har ju barnstolen i den å sådär så det blir den. Min bil har däremot inga problem med långa sträckor och jag har nog inte heller några större problem att köra det heller. Jag har ju en bra bil och jag är en utomordentlig förare. ;) Haha! Har kört många mil i mitt korta körkortsliv må ni tro.

Haha ja jag var fin som jag var, men som sagt, kul att göra något nytt någon gång i livet. Kommer återgå till blond sen någon gång såklart! :) Jag kände bara att jag behövde förändra något så att så fick det bli.

Kram. Varsågod

2013-10-24 @ 23:04:35
Postat av: Mamma

Järnet stavas med J älskling.
Kram

2013-10-24 @ 23:55:39
Postat av: Emelie

Tack mamma ;) haha! ska ändra

2013-10-25 @ 00:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0