Bra onsdag!

Ojojoj! Idag har varit en lång men bra dag! Började tidig med att cykla ner till stan för invägning. Tur var väl det för -1,9 stod på vågen!!! :D yeehaaaa efter förra veckans stora plus!! Så nöjd!! Inte nog med det, där fick en person som är väldigt aktiv i viktväktarna Västerås facebooksida uppenbarligen syn på mig för första gången, se så fint hon beskrev mig. Sånt värmer!!

Sen var det dags för praktik, halva dagen var jag på distriktssköterskemottagning och andra halvan med en läkare för att se hur den jobbar. Det var intressant faktiskt! :)


Sedan väl hemma igen var det dags för plugg, matlagning och bakning. Gjorde en supersmaskig soppa. Underbar var den!!! Och sen även äppelpajer. Den ens som en vanlig smulpaj och den andra med botten och toscatopping. Tur att jag inte gillar äppelpaj, därför jag bakar. Då finns det ingen risk att jag föräter mig . För jag har väl sagt att jag har godisförbud numera sen en vecka tillbaka?! ;D




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tva pajer i huset ser lifsfarligt ut nar man vill vara noga med dieten!
Vi ser fram emot er examens resa till vart 'sommar stalle'.
kram

Svar: Haha jag vet! Men jag gillar inte äppelpaj så det blev perfekt! :D åt inte en bit!
JAG MED!!! Eller VI med!! :D
Emelie

2013-09-19 @ 18:08:42
Postat av: Emelie

:D

2013-09-20 @ 00:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0