Helt slut !

Idag är det söndag. Nu ligger jag i min säng. Helt utslagen, död nästintill. Orkar inte lyfta en tå.

Har varit en tuff helg med mycket hockey. Idag var ännu en match. Tur att det är så fruktansvärt roligt annars så skulle man börja undra vad man höll på med. Hahahah!! Efter matchen idag följde mamma och pappa med tillbaka till Västerås för en god lunch nere vid mälaren (standard). Gött var det! En riktig hamburgare 200g, gjord på högrev tryckte jag i mig. Jag menar, kände mig så smal imorse ändå!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Får nog plats en 200grammare till i den där lilla kistan ;)

Paps

Svar: Förmodligen ja! ;)
Emelie

2013-09-22 @ 19:20:26
Postat av: chris

Hi Hockey girl!
For oss som har foljt dig under senare tid beundrar vi dig som har lyckats sa bra med att komma i battre form. Det ar sa bra for din mage framforallt. Hoppas att du lyckas halla din form och dig frisk nu.
Visst ar det bra nar mor och far kommer och halsar pa sa du far ata ett redigt mal mat!
Synd att ni forlorade men ni tycks ha roligt anda.
Take care

2013-09-22 @ 22:19:40
Postat av: Bästevän

Men lilla vän.. Inte konstigt att du känner du smal.. Du ÄR smal!!!! :) <3

2013-09-24 @ 08:57:33
URL: http://michameela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0