Om man hann med allt...

... I sitt liv skulle det vara perfekt.

Men tiden är knapp och man pusslar ihop allt för att försöka hinna med. Bloggen är inte riktigt prio alla gånger. Imorgon startar dessutom praktikens första dag. Spännande!

Men hursomhelst, en helg har fått gå förbi obemärkt här på bloggen. Och det är inte för att inget har hänt, tvärt om. Istället var lördagen fylld med aktiviteter med laget då vi hade kickoff inför säsongen. Men det tänkte jag ta i ett annat inlägg när jag har tid då jag tog massor med bilder med min riktiga kamera för en gångs skull.

Idag istället, söndag började morgonen med att man fick gå upp supertidigit. Eller de kändes så åtminstone bara för att det blivit sent kvällen innan. Allt detta för en söndagsträning. Sen åkte jag hem och då väntade bästa mamma och pappa i lägenheten. Vi fixade min cykel och så fick jag lite fina blommor och ett påfyllt kylskåp. Det tackar jag för! <3 Sen gick jag och mamma en mysig promenad längs mälaren medans pappa tog en 'liten' cykeltur hem till Stockholm. ;)

När mamma åkt så åkte jag hem till min vän Tove med familj, sen anslöt även vår andra vän Wellen. Fick söndags-tacos (mums) och ja sällskap :)

En bra dag helt enkelt. Nu ser jag knappt vad jag skriver längre så bäst att sova. Lång dag imorgon <3 natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0