Den planerade ledigheten som blev oplanerad

Idag har jag varit ledig från jobb. Hade därför planerat i flera dagar att jag skulle ta en lååååång sovmorgon. Men den planen sket sig när min bil pajade ihop igårkväll..

Så imorse var det bara att stiga upp för att få bilen till verkstan i hyfsad tid. Fick bli en lång morgonpromenad hem därifrån. Väl hemma blev det frukost innan jag satte igång och fixa med lite ärenden eller vad man säger. Sa upp telefonin i Västerås, ändrade faktureringsadress för elräkningen och sa upp mötesmedlemskap på viktväktarna så nu är jag bara såkallad "onlinemedlem". Det känns ändå bra, har inte tid nu och det är mkt billigare.

Sen har jag tvättat två maskiner tvätt också. Plus fick ta en till promenad för att hämta min cykel som Patrik parkerat hemma hos sin mamma för typ ett halvår sen (eftersom jag är utan bil). Kommer dit och upptäcker att det är typ ingen luft i däcken. Perfekt.... Då har pappa satt på dumma ventiler, såklart.. Men fick gå med cykeln till en cykelverkstad så hjälpte dem mig. Hem, byter om till träningskläder och cyklar i ilfart ner till ett gym här i Väsby för att prova på crossfit. Inte nog med en galen uppvärmning, fyfan vilket bra och tungt pass!! Cyklar hem igen, gör gomiddag. Duschat och nu ligger jag däckad i soffan. Imorgon blir det jobb, med lite utbildning.



Nattis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter ändå som en ganska bra oc aktiv dag:)

Paps !

2014-02-04 @ 23:42:49
Postat av: chris

Din stackare,se hur det gick med din valbehovliga semesterdag dar hemma. Hoppas pa battre tur nasta gang,
kram

2014-02-05 @ 01:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0