Fredag

Idag är andra dagen på min två dagars ledighet, typ helg innan jobbhelg :)

Började morgonen med att få ett sms om att lillasyster krockat. Inte det bästa kanske, men det hade gått bra ändå. Lite öm i ryggen och några skador på bilen.

Sen satte jag igång å städade lite granna här hemma innan jag åkte iväg för lunch med mamma ❤️

Sen hem till Vallentuna och denna lilla gosegris! 
Blev en promenad och sen så rensade jag ut klädkammaren på mina grejer och fixade till :) Så då kunde jag sno med mig massor med trådkorgar för att kunna packa upp de sista kartongerna med kläder även här hemma. Såhär fick det bli, så länge. Måste höja hängaren men det får bli lite senare. Är trångt som tusan!!

Nu myspys i soffan, härligt med ledig fredag. Det tackar vi för! 



Kommentarer
Postat av: chris

Ser ut att vara en god chans att antligen rensa ut lite for mycket klader i kammarn. Du kan ju ta med nagra korgar fran Vasteras ocksa kanske. Det finns manga dar. Du verkar trivas med ditt 'nya' liv med jobb och lite mer tid for dig sjalv. Trevligt med lunch med mamma. Ser gott ut.
Vi hade hoppats att du skulle traffa en trevlig tjej fran Chicago men horde ikvall att hon reser hem dagen innan du kommer. Tankte det kunde bli en bra engelsk lektion for dig.Eller hur?
kram fran oss

2014-02-01 @ 07:26:22
Postat av: Emelie

Haha jag rensade lite innan jag skulle flytta, och när ja slängde ner grejerna i kartongerna rensade jag ännu mer. Och nu har jag rensat både här i Väsby och i Vallentuna ändå är det fullt.... Hahaha!

Ja det är faktiskt jätteskönt! Just nu pendlar jag ändå en gång i veckan till Eskilstuna för hockeyn och nästa räcka blir det utflyttning av grejer i Västerås, så jag har inte sluppit pendlingen ännu. Men det är underbart att gå till jobbet och sen komma hem och vara ledig!! 😄 sen är det himla kul också!

And yes, that would have been fun. To bad she's leaving then, maybe there will come another girl.. But i think i will practice enough, americans aren't known as the quiet people... ;)

2014-02-01 @ 09:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0